Jul 14, 2017

Selamat Hari Raya


assalam... hai... agak masih belum terlambat lagi kan... untuk cci ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin jika ada salah dan silap cci pada korang....so amcam bulan syawal ni.. banyak ke dpt duit raya pada Hadek2... yang bertuah tu... untunglaaa kann... hehehehe... jangan pulak korang joli sakan pulak dengan duit raya tu... simpanlaa di masa akan datang kelak.... hehehe..pesanan dari penaja ni.... eecececece....mulanyaa kad tu nak print dan edarkan pada korang...disebabkan keadaan masa yang tak mengizinkan... terus x jadi... sian cci.. penat2 buat design x jd print sbb kesuntukkan masa.... adehh... agaknyaa kalu cci print kad ni... ade ke yang sudi terima seadanya... hahahaha... walaupun da terlambat....siann sayaa.....hehehehe....btw
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT PEMBACA BLOG YANG SANGAT MELETOP....babai.....

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

Fairy Tales:- The Little Red Riding Hood

Assalam....
Hai korang... sihat ke... cci pun sebenarnya tak tahu nak taip ape sebenarnya ni... hehehee....cuma nk berkongsi dengan korang tentang rupa doodle cci dulu dan kini...amacam ada beza x... makin comey ke makin kelaut... hehehee... sila jujur...

Teiba teringat zaman cci aktif berblog dulu.... bertukar link...bertukar doodle..bertukar pendapat....
bertukar baju... eh... hahaha..gurau je.... tapi seyes,.. mana yg blogger2 lama yang seangkatan dengan cci dulu... mesti korang ingatkan.... rajin buat GA.. join sana..join sini... arghhhh... soo miss that time....kan..kan...oklah... sampai sini je.. nnti cci up lain lak... hehehe.. babai korang...muahhh cikittt....



◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign